En tanke...


En rolig men sann tanke jag tänker dela med mig av. Ibland känns det som att alla partier är likadana, alla pratar om samma sak!
skola, skola, skola, jobb hit och jobb dit, mer jämställt och bättre för de äldre...
Jag vet att alla partier skiljer sig från vandra, vissa skiljer sig enormt från varandra. Men lägger de själva märke till detta?



























De två första bilderna är från Moderaterna och Folkpartiet, båda är med i Alliansen, men den sista bilden är en av Vänsterpartiets valaffischer, Vänsterpartiet är med i de Rödgröna...










Kommentarer
Postat av: Felicia

Håller med, de är så tråkigt när partierna har nästan samma åsikter ;P



2010-09-15 @ 08:30:25
URL: http://feliciabacklundskola.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Jag håller med både dig och Felicia, varför ska dom ha massa olika partier när alla ändå pratar om samma saker. Man har väll olika partier för att man ska kunna välja en som man tycker är bra men hur ska man kunna välja när alla tycker samma sak.

2010-09-15 @ 11:34:55
URL: http://emmeliemedtvam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0