Hej och välkomna!

Hej!
Du läser Rosannas blogg. Jag är en glad tjej på 15 år, mer än så får du inte veta just nu :P
Denna blogg startas i sammanband med skolan, låter konstigt att jag bloggar nu under skoltid men meningen är att jag ska skriva om mina tankar kring valet den 19 september.
Jag kan inte så mycket om politik, varken om Sveriges politik eller om hur det funkar i andra länder, men det ska jag ta reda på.
Bloggen kommer att finnas minst två veckor, och jag kommer att skriva minst två inlägg om dagen, så jag har alltså två veckor på mig att lära mig mer, om alla olika partier, osv.

Jag har inte rösträtt, men jag ska ändå göra min röst hörd för er!
Rosen

Kommentarer
Postat av: emmelie

Fett bra skrivet :P

2010-09-07 @ 16:52:54
URL: http://emmeliemedtvam.blogg.se/
Postat av: Louise

Bra! Och fett fin blogg!

2010-09-09 @ 10:26:38
URL: http://valetiar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0